8 su puse savaitės

Pakeisk savo gyvenimą per
8.5 savaitės

Tai nauja svorio metimo sistema - kuri telpa į vieną dėžutę. Unikalus taškų skaičiavimo būdas ir efektyvūs papildai leis per 8.5 savaitės pasiekti puikių rezultatų neskaičiuojant kalorijų, mėgaujantis maistu ir nesportuojant.

Sužinok, kodėl tau pavyks

viskas telpa į vieną dėžutę

8.5 WEEKS svorio metimo sistemą sudaro: efektyvių papildų kompleksas, 8.5 WEEKS mitybos gidas, taškų sistema ir dienoraštis.

Dėžutėje rasite vitaminų ir papildų kompleksus, skirtus konkrečioms užduotims atlikti. BURN – aktyvuoja riebalų deginimą, DETOX - padeda valyti organizmą, o BALANCE – palaikyti žarnyno veiklą. Tai idealus papildų rinkinys siekiant maksimaliai greito, tačiau sveiko lieknėjimo.

Taškų sistema - tai būtina 8.5 WEEKS sistemos dalis, kuri leis mėgautis valgymais, valgant norimus patiekalus ir produktus, tačiau taip pat neviršyti tukinančių produktų kiekio. Taškų sistemoje nurodyti maisto produktai ir patiekalai, už kurių vartojimą, priklausomai nuo porcijos dydžio ir dienos laiko, gaunamas nurodytas neigiamų taškų skaičius. Jūsų kiekvienos savaitės tikslas - neviršyti nustatyto neigiamų taškų limito. 8.5 weeks taškų sistema – tai tarsi žaidimas, kurį Jums žaidžiant tirps nereikalingi kilogramai!

Klientai, kurie atidarė šią dėžutę

7 - 25KG
Sumažina pradinį kūno svorį
5 - 15CM
Sumažina liemens apimtį
90%
Pasiekia matomų rezultatų

Garantuotam rezultatui - efektyvus papildų rinkinys

Burn / Rytui
Pagreitina medžiagų apykaitą, skatiną riebalų deginimą ir suteikia energijos visai dienai.
Detox / Pietums
Išvalo nereikalingus toksinus, sureguliuoja žarnyno veikla ir skatina reguliarų tuštinimąsį.
Balance / Vakarienei
Praturtina organizmą reikiamais vitaminais ir mineralais bei padeda užtikrinti reikiamą balansą.

Jokių mitybos planų ir jokių kalorijų skaičiavimo

Klientė Sandra
Atsikrate 9 kg
Labai džiaugiuosi, kad su šia sistema nereikia griežtai savęs riboti. Galiu valgyti savo mėgstamą maistą, tik turiu atkreipti dėmesį į tai kada jį valgau. Drąsiai galiu visiems rekomenduoti 8.5 WEEKS sistemą.

Vienintelis tikslas - neperžengti savaitės taškų limito!

Tiesiog stebėkite, ką valgote ir dienos pabaigoje pažymėkite taškus dienoraštyje.

8.5 WEEKS taškų sistema – tai lengvas kelias į dailesnias kūno linijas. Sistemos tikslas – atkreipti Jūsų dėmesį į tai, ką ir kada valgote bei nukreipti Jus subalansuotos mitybos link. Tam išskyrėme 12 produktų ir patiekalų kategorijų, už kurių vartojimą, priklausomai nuo suvalgyto maisto kiekio ir dienos meto, gausite atitinkamą taškų kiekį. Kiekvieną savaitę turėsite vis kitą savaitės taškų limitą, tad visiškai pamiršti šių patiekalų niekad nereikės!

Mitybos dienoraštis leis patogiai sekti Jūsų progresą nuo pat pirmos iki paskutinės dienos. Nepamirškite, kad turite nuosekliai vykdyti instrukcijas visas 60 dienų, be jokių pertraukų. Todėl pradedant šią 8.5 savaičių kelionę tinkamai ir ryžtingai nusiteikite nuo pat pirmosios dienos. Tik tuomet bus galima tikėtis maksimalių rezultatų.

Kodėl tai veikia?

Pagal atliktus tyrimus nustatyta, kad net 85% stebėtų žmonių negali ilgiau nei dvi savaites laikytis griežto mitybos plano be nusižengimų. 8.5 WEEKS sistema šiuos skaičius verčia aukšyn kojomis. Vos 15% proc. žmonių per pirmąsias dvi savaites grįžo prie senų mitybos įpročių, o didžioji dalis sėkmingai baigė 60 dienų iššūkio laikotarpio planą vidutiniškai netekdami apie 10-20% savo kūno svorio. Ši taškų sistema padės be kardinalių pokyčių subalansuoti mitybą, o specialiai pritaikyti papildai dar labiau paspartins rezultatus!

Dažniausiai užduodami klausimai

8.5 WEEKS - tai unikali sistema skirta lieknėjimui. 8.5 WEEKS sistema yra sudaryta iš dviejų, vieną kitą papildančių dalių: vitaminų ir maisto papildų komplekso bei 8.5 WEEKS taškų sistemos. Tai 60 dienų iššūkis, kuriame Jums reikės vadovautis unikalia ir ilgai tobulinta 8.5 WEEKS taškų sistema sudarant savo valgiaraštį. Vieni geriausių rinkoje esančių preparatų padės užtikrintai pasiekti lieknėjimo tikslus ir pakeisti Jūsų požiūrį į lieknėjimą visiems laikams.

Pagal atliktus tyrimus nustatyta, kad net 85% stebėtų žmonių negali ilgiau nei dvi savaites laikytis griežto mitybos plano be nusižengimų, o didžioji dalis jų grįžta prie senų mitybos įpročių jau per pirmąsias 7 dienas.

8.5 WEEKS sistema šiuos skaičius verčia aukšyn kojomis. Vos 15% proc. žmonių per pirmąsias dvi savaites grįžo prie senų mitybos įpročių, o didžioji dalis sėkmingai baigė 60 dienų iššūkio laikotarpio planą vidutiniškai netekdami apie 10-20% savo kūno svorio.

Tai galime paaiškinkti ypač veiksmingai veikiančia taškų sistema, kuri padeda be didesnių pastangų ir kančių subalansuoti mitybą ir vienais veiksmingiausių preparatų rinkoje, specialiai pritaikytų šiai taškų sistemai.

Svarbu suprasti, kad ši sistema veikia tik nuosekliai vykdant instrukcijas 8.5 savaitės, be jokių pertraukų. Todėl pradedant šią 8.5 savaičių kelionę būtina suprasti kaip naudotis taškų sistema, vartoti papildus ir, svarbiausia, tinkamai ir ryžtingai nusiteikti nuo pat pirmosios dienos, nes tik tuomet bus galima tikėtis maksimalių rezultatų.

8.5 WEEKS klientai vidutiniškai per šį laikotarpį atsikrato 10-20% savo pradinio kūno svorio. T.y., jei Jūsų svoris 80 kg, tikėtina, kad per šį laikotarpį pavyks atsikratyti nuo 8 iki 16 kg.

Ne, Jums nereikės bandyti nieko ištverti. Jūs, kaip ir anksčiau, galėsite mėgautis tais pačiais patiekalais, tik šiek tiek rečiau ir galimai kitu paros metu. Ir jeigu Jums teks susidurti su silpnumo akimirkomis, nenusiminkite, tai visiškai normalus reiškinys. Svarbiausia, kitą rytą vėl tvirtai stotis ant kojų ir bandyti laikytis taškų plano.

Kartu su 8.5 WEEKS taškų sistema ir papildų kompleksu gausite ir informacinę knygutę, kurioje pateikta daug naudingos ir aktualios informacijos, o taškų sistema Jums leis suprasti pagrindinius sveikos mitybos dėsnius. Šios kelionės metu Jūs atrasite naujų patiekalų ir receptų, kuriuos tiesiog pamilsite. Tiesiog nebijokite eksperimentuoti su leidžiamų produktų sąrašu ir tapkite virtuvės šefais!

8.5 WEEKS taškų sistemoje išskiriama 12 maisto produktų ir patiekalų kategorijų, už kurių vartojimą, priklausomai nuo porcijos dydžio ir dienos laiko, gaunamas nurodytas “baudos” taškų skaičius. Kaskart valgant produktus iš taškų sistemos sąrašo, Jums reiks įvertinti ar tik paragavote šio produkto, ar sakingai pavalgėte, ar persivalgėte.

Jei negalite apsispręsti ar tai paragavimas, ar pavalgymas - visada žymėkite taškus savo nenaudai. Taip bus lengviau save kontroliuoti ir jei nesiseks, matyti to priežastis. Jei valgėte patiekalą tinkantį kelioms kategorijoms, pvz.: salotas su majonezu ir duona - žymėkite abi kategorijas pagal atitinkamą kiekį (t.y. “Padažai” ir “Duona”). Jei valgėte, sąraše esantį patiekalą apimanti kelias kategorijas, pvz. dešrainį - atskirai žymėti dešrelės, padažų ir bandelės nereikia, žymėkite dešrainį prie „Greitas maistas“.